POLITIKA KVALITY SPOLEČNOSTI DYTRON
Kvalita řešení pro správu životního cyklu výrobku a souvisejících služeb dodávaných společností DYTRON s.r.o., stejně tak jako budování vztahů se zákazníky, založených na vysoké odbornosti a vzájemné důvěře, jsou základními předpoklady jejího obchodního úspěchu. Politika kvality, kterou vedení společnosti stanovuje a pravidelně přezkoumává, je jednou z klíčových součástí strategie společnosti. Povinností pracovníků společnosti je pracovat v souladu s touto Politikou kvality a pomáhat při zajišťování plnění jejích cílů.
Základní orientace společnosti
Cílem společnosti DYTRON je být vyhledávaným dodavatelem a obchodním partnerem v oblasti dodávky a implementace řešení pro správu životního cyklu výrobku (PLM) a následné podpory zákazníků v preferovaných oblastech průmyslu. Získáváním a předáváním zkušeností, sledováním odborného prostředí, nových technologií a trendů v oblasti PLM řešení je společnost DYTRON s.r.o. schopna velmi pružně reagovat na potřeby zákazníků. Dlouhodobá a systematická péče o kvalitu dodávaných řešení a poskytovaných služeb, stejně tak jako rozvoj a předávání zkušeností, je základní nástroj k uspokojování požadavků zákazníků.
Základní oblasti rozvoje systému kvality
- Hlavním cílem společnosti je maximální uspokojování zákazníků PLM řešením, službami a podporou, které svou vysokou úrovní splní nebo předčí jejich požadavky.
- Vedení společnosti se plně ztotožňuje s principy účinného zavádění a neustálého zdokonalování řízení všech procesů ovlivňujících kvalitu dodávaných řešení a služeb ve společnosti.
- Vedení společnosti vytváří potřebné organizační, personální a finanční zdroje pro zavedení, rozvoj a zlepšování systému kvality.
- Vedení společnosti vytváří vhodné podmínky pro kvalitní práci věnováním pozornosti pracovnímu prostředí, udržováním pracovní pohody a neustálou komunikaci o úrovni kvality.
- Pracovníci tvoří výkonný tým, který zaručuje kvalitu nejen implementovaného PLM řešení, ale i odborné a metodické podpory a dalších služeb. Společnost vyžaduje od svých pracovníků aktivitu, oddanost, podíl na budování dobrých mezilidských vztahů ve společnosti, osobní příspěvky k dalšímu rozvoji společnosti a zlepšování systému kvality včetně zájmu o zvyšování kvalifikace.
- Systém hodnocení a odměňování je podmíněn vysokou kvalitou pracovního výkonu.
- Celá organizace je řízena procesně. Činnosti, které mají vliv na kvalitu produktů, služeb a spokojenost zákazníků, jsou stanoveny závaznými postupy, které zabezpečují dosažení požadované kvality.
- Zabezpečování kvality produktů a služeb je úkolem všech zaměstnanců společnosti.
- Každý proces, který má vliv na kvalitu, je identifikován a začleněn do systému vzájemně souvisejících procesů tak, aby přispíval k efektivnosti a účinnosti společnosti při dosahování jejích cílů.
- Trvalým cílem společnosti je neustálé zlepšování a zvyšování kvality řešení a služeb a je nedílnou součástí firemní kultury
- Efektivní rozhodování jsou založena na analýze údajů a informací.
- Významnou spoluúčast na tvorbě řešení a služeb mají naši partneři, proto s nimi rozvíjíme aktivní spolupráci při objasňování vzájemných požadavků a jejich realizaci.